söndag 10 oktober 2010

Söndagsmyyyys!

Helt för mig själv just nu^^
Hade lite mys med monstret tidigare, chips och Disneychannel^^
Fast han var inte så värst imponerad, åt lite chips och gick och lekte istället..
Så då la jag mig ner och fortsatte att kolla på Disney själv ^^
Tills monstret gick in på toaletten och var där inne alldeles för länge..
Ni som har barn (kanske ni andra också) vet ju att när barnen är tysta för länge så brukar det vara hyss på gång..
Men inte med mitt monster!
Nej istället så hittade jag honom sittandes på toastolen med sitt tangentbord i knät..
Locket nere och där satt han och speglade sig ^^
Min underbara lilla muppunge! <3
Stod och tittade på honom ett tag, han var alldeles för upptagen med att grimasera för att märka att jag stod där, men till slut så kunde jag inte hålla mig för skratt längre :P
Han tyckte helt enkelt att spegeln han har på sitt rum var alldeles för liten^^

Men nu ska jag fortsätta glo tv!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar