måndag 11 oktober 2010

Fuck..

Jävla skit..
Känslor suger pung..
Jag ska bli kall..
Så jävla kall att jag inte känner något alls..
Jag orkar fan inte det här..
Begrava farmor på fredag..
Fanihelvetesjävlaskit!!!!
FAN!
Jag vill inte..
Jag orkar inte..
Ännu en jävla begravning..
Räcker det inte snart!?
Jag vill bara skrika!
Jag vill bara ha nånting att slå på!
Jag kan inte göra ett jävla skit åt nånting som händer!
Fan!
Sitta där i kyrkan..
Ännu en gång..
Stirra på den förbannade jävla kistan och minnas alla som försvunnit..
Förgäves försöka hålla tillbaka tårarna..
Fan!!!!!
Jag vill inte..
Jag vill verkligen inte..
Jag får fan ångest bara av att tänka på det..
Ordna med blommor imorgon..
Fan!!
FANFANFAN!!!!!!!!!!
Jag vill bara att den här veckan ska vara över..
Inte behöva tänka på det här mer..
Fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar